Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2015. augusztus 24., hétfő

30. kritika

Szövetség-sorozat

Cím: Találó, de a fejlécbe vagy valahová bele kéne írnod, hogy, mert ha nem olvasom el a Történet részt akkor kapásból nem jöttem volna rá,hogy mi is a cím.
Háttér/fejléc: A fejléced nagyon tetszik, de továbbra is azt javaslom, hogy írd bele a címet. A háttér pedig egyszerű, de tetszik. Mondjuk kicsit kiszélesíthetnéd azt a részt ahová a bejegyzéseket írod, de egyébként nincs különösebb baj.
Prológus: Őszintén megmondom annyira a prológus nem jött be. Tetszett az alapsztori, de valahogy nem nagyon történt semmi, ami aztán hál' Isten ez megváltozott.
Történet: Hát az elején nem igazán értettem. Persze a fő szálak megvoltak, de annyi név és annyi ismeretlen szó volt, hogy mindent kevertem mindennel, aztán  valahogy a harmadik rész környékén rájöttem, hogy ki-ki és hogy minek mi a célja, de az első rész nagyon zavaros volt. Annyit szeretnék javasolni, hogy egy bejegyzésbe picit több mindent építs bele. A harmadik rész tökéletes volt, de tényleg. Élvezettel olvastam, de például az elsőbe alig történt valami és picit untam. De még szeretném megjegyezni, hogy bámulatosan jól mutatod be a tájakat. Szinte már centiméterre pontosan leírod, hogy mi hogy néz ki, mi merre van és ez segít nekem abban, hogy oda tudtam magam képzelni. Látszik, hogy nem írás közben találtad ki a történeted, mert miközben olvasom átlátom, hogy igen, ez ki lett dolgozva, végre egy ilyen blog. Annak meg külön örülök, hogy vártál pár évet, hogy összeálljon a "kép", mert sajnos sokan vannak akik írás közben döntik el mit is szeretnének az meg totál kudarc.
Szereplők: Külön örülök, hogy olvashatok egy férfi főszereplős blogot. Nem sok ilyen van, tényleg.
Sameen, a főszereplő nekem még egy kicsit különc kategóriába tartozó személy és szívesen olvasnék a múltban történt dolgairól vagy, hogy miért nem szereti például Pietró, aki egyébként nekem pozitív személyiségnek tűnik. Mármint nem tudom, furcsálltam, de sokkal több mindent kiismerhettem benne eddig a három részben mint Sameennél, úgyhogy egyenlőre nekem ő a kedvenc. Xitánok, húhaa őket aztán jól kitervelted. Na és az a Xitán aki a főszereplő elméjében van az különösen tetszik. Undorító egy lény, de jó hogy bele lett építve a történetedbe.
Helyesírás: Semmi szóismétlés, semmi mellégépelés, ez igen! Ha akarnék se tudnék belekötni.
Javaslat: Egy picit több párbeszédet javasolnék és a harmadikhoz hasonló részeket mert az már tényleg felkeltette az érdeklődésemet és szerintem másét is. Ezek mellett tényleg jó lenne egy kevés visszatekintés a múltban történt dolgokra, magára arra, hogy Sameennel mi volt akkor, plusz hogy ez az egész mikor meg miért kezdődött, ez a démontámadás. Nekem tetszett, szívesen olvasom tovább ha későbbiekben is az utolsó részhez hasonló részeket olvashatok tőled.

Köszönöm,hogy elolvastad, remélem tudtam segíteni!:)


4 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönet a gyors kritikáért!
    Az első részekkel csak némi betekintést szerettem volna adni az olvasóknak az általam kreált világba. Nem akartam egyből mindenről felvilágosítást adni, mert eleve rengeteg dolog van, amiről a főszereplőmnek sincs tudomása még, ráadásul ha egyszerre zúdítok mindent az olvasókra, akkor tuti, hogy belezavarodnak. Én is tömve vagyok vázlatokkal, mert esküszöm, hogy pár csavart és jelenséget nélkülük még nekem is nehéz lenne követni.
    A főszereplőmről a cselekmény során sok minden ki fog derülni, ráadásul a sztorin kívül írok rövid egyperceseket is, melyek a szereplők múltjának egy-egy szegletét tárják fel.
    Örülök, hogy a 3. fejezet ennyire elnyerte a tetszésed, nekem is az egyik kedvenc fejezetem.
    Pietrót én is imádom, és a jövőben fontos szerepe lesz majd az események alakulásában.
    A párbeszédek fejezetről fejezetre gyarapszanak, amint egyre több szereplő lép a színre. A sorozat második része pedig tele van velük.
    Még egyszer köszönöm, hogy szántál rám időt, hasznos volt más véleményét olvasni. :) ^^

    u.i.: A Sameen név női név, a jelentése miatt adtam a főszereplőmnek.

    VálaszTörlés
  2. Uramatyám akkor viszont ne haragudj! Nekem annyira fiús volt, meg tényleg azt hittem ez fiú név. Utána kellett volna nézzek. Bocsánat, ne haragudj!:( Ettől függetlenül nagyon szorítok a továbbiakban a blogodhoz, beindul ez!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, én is hibás vagyok. Ez egy igen ritkán előforduló név. Tényleg nincs semmi. Köszi a kritikát még egyszer, te legalább elkészítetted. ;)

      Törlés
  3. Szia! Az Infinity Critics szerkesztője vagyok, és arról értesítenélek ezúton, hogy URL-címünk megváltozott. Nagyon hálásak lennénk, ha továbbra is cserék maradhatnánk. :)
    Az alábbi linken érheted el oldalunkat: http://infinitycritics.blogspot.hu/

    VálaszTörlés