Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2015. augusztus 12., szerda

23. kritika

Life With The Twins 

Első benyomás:
 A fejléc nem nyerte el tetszésem, a háttér igaz, hogy szépen van összemosva, de túl sok dolog van rajta. Tetszik a menük elrendezése. A design egyszerű, de passzol a fejléchez, úgyhogy nem tudok rá rosszat mondani. 

Cím: 
 Egyértelmű, de nem túl ötletes.

Prológus: 
 Túl rövid és nem mond el  különösen semmit a sztoriról vagy a cselekményről. Inkább fülszövegként tudnám elképzelni, de ott is csak egy kibővített verzióban. 

Történet: 
 Ugye írtad e-mailben, hogy az ötödiktől a tizenharmadik fejezetig nem olvasható a blog. Így eléggé nehéz volt véleményt alkotni, de megtettem, amit tudtam. 
 Látom, hogy ez egy Így nevel a sárkányodat fanfiction, ami nagyon egyedi elképzelés és a film rajongói tuti élvezettel várják, mikor kerül ki az újabb rész.
Én sajnos 2010.-ben láttam a filmet - ami nem most volt -, de akkor sem tetszett. Ettől persze eltekintettem, próbáltam visszagondolni a mozifilmre, de csak halvány emlékeim vannak róla, így sok mindent nem is értettem. Az 5. és a 13. rész közti űrt sem tudtam figyelmen kívül hagyni, mert ez azért jelentős részkimaradás... Mi történt a részekkel?
 Fogalmazásmódod az első pár résztől jelentősen eltér, jó irányba fejlődtél. Mondataid elég rövidek, szinte már tőmondatok voltak az elején, de aztán wow, elkaptad a fonalat és nagyon szép, kerek mondatokat fogalmaztál meg. Szóismétléssel néhány helyen találkoztam, ami még belefér. Helyesírási hibáktól mentesek a részek, látszik, hogy mindig átellenőrzöd, mielőtt nyilvánosságra hoznád az adott fejezetet. Az elején voltak problémák a leírásokkal is, de azok is látványos átalakuláson mentek keresztül. 

Szereplők: 
 Mivel fanfiction, így őket nem értékelném. 

Sajnálom, de ez nagyon rövid kritika lett, az én hibám, fel kellene készülnöm, hogy tényleg annyi egyedi és meglepő blog van mostanában, nem csak a hagyományos love story-k.
Remélem azért tudtam segíteni valamit, további sok sikert a blogodhoz! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése