Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2015. augusztus 22., szombat

29. kritika

She got a...

Első benyomás:
 Nem tetszik, ahogy a bejegyzések teljesen a fejlécen helyezkednek el, így nem tud a szép fejléc teljesen érvényesülni. A jobb oldalon levő modulok közül többet feleslegesnek találtam, pl. az archívum (mivel a részeket amúgy is feltünteted a felső sorban levő menüpontok közt), vagy a statisztika. A legalsó képet én inkább a The story elé tenném.

Cím:
 Eddig még nem derült ki, miért ezt a címet kapta a blogod.

Prológus/Fülszöveg:
 A pár soros ismertető az oldalsávban nem túl megnyerő, és eléggé rövid, magamtól nem kezdenék neki a történetnek.
 A Prológust is túl rövidnek találtam. A történet az első részben indul be, mivel ez csak egy belső monológ.

Történet:
 Nekem először hajazott kicsit a Gyönyörű sorscsapásra, talán a Travis név miatt, nem is tudom. De ahogy olvastam az egyetlen feltöltött részt, rájöttem, hogy hülyeségre gondoltam, mert a karakterek is másak, sőt az egész helyzet más. Alapvetően nem túl egyedi az elképzelés, hogy a rosszfiú, csajozós Travis megismeri az elsőre szendének tűnő Destinyt, de még csak a sztori elején tartunk, nem fogom elítélni, mert pár csavarral egy jó kis történetet hozhatsz ki belőle. Mivel még csak egy részt olvashattam, mást nem nagyon tudok mondani.
 Helyesírási hibákkal találkoztam pár helyen, pl.: "[...] másrészt pedig örőkké rossz tanácsokkal lát el." Ez persze akár elírás is lehet, a bejegyzés feltöltése előtt olvasd át minimum 3x a szöveget és könnyen kikerülheted ezt a pár hibát is. A leírásaidat keveslem, mondataid rövidek, próbálj hosszabb, kerekebb szöveget megformálni és élvezhetőbbé teheted az olvasást is ezáltal.
 Nagyon furcsának találtam azt a bemutatást, amit Destiny mondott Tina-ról. Nem jó pont, mivel azt az egyszerű megoldást választottad, hogy feketén-fehéren leírtad, hogy Tina a főszereplőnk legjobb barátnője és mindent vele oszt meg, mert nagyon megbízható és segítőkész.
Erre hozok egy példát.




A fent kiemelt részt sokkal szebben meg lehetne fogalmazni, mondjuk így:
 " Este épp készülődtem, mikor legjobb barátnőm, Tina rontott be a lakásomba."
A lány további jellemzése pedig kiderülhetne különböző párbeszédekből. Ezzel azt akartam megjegyezni, hogy az olvasók nem feltétlenül szeretik, mikor így egyértelműen le vannak írva a dolgok; szeretnek gondolkozni, maguktól rájönni dolgokra.

Szereplők:
A rövid terjedelem miatt nem tudnék sok dolgot írni róluk, ne haragudj.

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további sok sikert az íráshoz! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése