Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

Ajánló: In the prison of Past

 Először belecsempészek egy kis saját történetet és utána kitérek a blogra. 
 Szeretem a focit, huh, de még mennyire, aki ismer, tudna erről mesélni. A Bayern München nem tartozik a kedvenc csapataim közé és mikor megláttam, hogy egy Thomas Müller fanfiction-ről kell véleményt alkotnom, félve kezdtem bele. De rájöttem, hogy kár volt.
 A történet szerint a kézilabdázónő egy német klubhoz igazol és innen beindul az élete. Ám a lány egy sötét titkot rejteget, amit az író még nem árult el, de garantáltan ki fog derülni a folytatásban. 
A karakterek megformálása tökéletesre sikerült, szerintem Thomas személyisége mindenkit magával ragad. Ezeket a sorokat egy olyan lány írja, aki hadilábon áll a németekkel, úgyhogy szerintem ez mindent elárul. :D 
 Az egész sztori leköt és folyamatosan azon kattogsz, hogy mi fog ezek után történni főszereplőnkkel, mikor derül ki a titka és alig bírod majd kivárni a folytatást, szerintem érdemes benézni, még akkor is, ha nem vagy focirajongó, mert itt sem a futball áll a középpontban.
 Az események pörögnek, egyre jobban kiismerjük a szereplők szándékait és kiderül, hogy Savannah vajon ki tud-e szabadulni a múlt fogságából. 
 Tehát, a rövid ismertető után csak annyit tudok mondani, hogy a történet igazán megérdemel pár új olvasót, mindenképpen nézz be, ezen a linken pedig elérhető a blog. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése