Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 29., péntek

14. kritika

Ballad of the Crowman 

Cím: Nem kis egyszerű címet adtál a történetnek, és ez nagyon jó. Passzol a történetedhez.
Prológus: Hihetetlenül jól megírtad a prológus részt, benne volt a lényeg, találkozás a Varjúemberrel.
Történet: Félem kicsit az elején a  történetedtől, amikor még nem kezdtem el olvasni, de teljesen baromság volt. Ahogy írsz, amiről szól a történeted, amilyenek a szereplők, tele rakod képekkel, valami fantasztikus. Kíváncsi vagyok mi fog történni a Hercegnő és a Varjúember között, valamint Thomassal. Itt én szerelmi háromszöget fedezek fel, ami nagyon tetszik.
Szereplők: Ugye, a főszereplő Ramona, aki egy nagyon jó lkidolgozott karakter, igazi hercegnőhöz illő a viselkedése. Aztán úgy veszem észre, hogy Ramona mellet még két fontos szereplő van a történetedben, Thomas és a Varjúember. Thomas nekem kicsit ellenszenves, igen, látszik, hogy szereti Ramonat, de mégis, azt veszem észre, hogy uralkodni akar felette. Varjúembert pedig még nem nagyon ismertük ki, mivelhogy még nem nagyon beszélt, de biztos vagyok benne, hogy fontos karakter lesz a történetben, vagy már most is az.
Helyesírás: Úgy vettem észre, hogy nagyjából mindent jól írtál.
Tanács: Nem tudok mit tanácsolni, mert a történeted úgy jó ahogy van, csak annyi, hogy folytasd így ahogy elkezdted, és ne rontsd el. És sok sikert, hogy kiadd könyvben, én megvenném.:)


2 megjegyzés:

  1. Jézusom, nagyon köszi *-* örülök, hogy ellenszenvet keltettem Thomas iránt, ugyanis ennek majd lesz jelentősége! :D

    VálaszTörlés