Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

7. kritika

After midnight

Cím: A cím ugyanolyan titokzatos mint amilyen az egész történet. És pont ez ami tetszik benne! Nagyon találó! 5*
Prológus: Bevallom mikor elolvastam Harry Styles nevét kicsit megijedtem. Azt hittem ez is olyan tipikus sablon sztori lesz mint a legtöbb 1D-s blog. De már a prológus részből kiderült, hogy nem, ez most valami más, valami új.
Történet: Csak annyi, hogy: Imádom!!
Minden sorát! Egyáltalán nem kiszámítható, mindig valami újat olvastam benne. Tele van meglepetésekkel. Csak olvastam, olvastam, olvastam, az események pedig pörögtek, és most pedig izgatott vagy a következő rész miatt, amit felrakhatnál! De nem írok többet, mert úgy is tudod, hogy imádom.
Szereplők: Nem szeretem mikor a One Direction-t rakják be szereplőknek, mert annyi blog van már róluk! De vannak kivételek! És te bebizonyítottad, hogy a blogod is az!
A főszereplőlány, Maya a kedvenc szereplőm. Még annak ellenére is, hogy milyen tragédiákon esett túl tud erős személyiség lenni. Tele van érzelmekkel és fájdalmakkal. Harryt még nem tudom hova tenni, nem tudom eldönteni, hogy ő akkor most jó, vagy rossz ember. De maga a karakter tetszik!
Helyesírás: Nem veszek észre helyesírási hibákat, és ha lennének se venném észre, mert a történet annyira magával ragadott.

Tanács: Folytasd ezt amit elkezdtél, mert ez érdekli az olvasókat! Valamint, szerintem hagyd Harryt titokzatosnak, ne ismerjük ki milyen személyiség is ő.

Azt hiszem nagyjából ennyi! Fogom olvasni a blogod, és remélem még jó sokan! Ja, és a blogod felkerült az "Ajánlók" rovatunkba! :) Sok sikert a továbbiakban! :)

Ui.: Ja, és még annyi: Mik ezek a zenék? Vagy 10x végig hallgattam őket (és még most is). :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése