Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

10. kritika

A múlt árnyai

Cím: Illik a történethez, és illik Hayley állapotához. Egy szóval: tökéletes.
Prológus: Nem találtam, de nem is volt baj. Bár én az első részt prológusnak tekintettem.
Történet: Az a jó ebben a blogban, hogy nem egy tucat történet. Szereplők, a nevek, a történet, minden új. Különösen tetszik, hogy nincs tele párbeszédekkel, és, hogy leírsz minden apró részletet, de ennek ellenére sem unalmasan. Van tehetséged az íráshoz. Nagyon is! (Nem mondta már neked valaki, hogy könyvet kéne írnod? Esetleg én?:D)
Szereplők: Nincs túl sok szereplő a történetedben ami nekem új, mert van mikor egy blogban olvasok 10-15 főszereplőről. De ahogy látom te inkább egy emberre mentél rá, Hayleyre. Bevallom őszintén, először azt gondoltam lehetne több szereplő is, majd aztán a részeket elolvasva rájöttem,hogy fölösleges. Fölösleges, mert így egyedül Hayleyre összpontosítunk, és ahogy ő kezdi megismerni önmagát, vele együtt mi is nyomon követhetjük az "újjászületését".
Helyesírás: Néhány helyen látok fölösleges névelőket, és pár helyen szó ismétlést pl.: "nézett ránk","nézett fel","nézett rám".
Tanács: Hihetetlen tehetséges író vagy, és ezt nem tudom meddig kell bizonygatnom, hogy végre elhidd. A történeted így jó ahogy van! Mihamarabbi folytatást!!

Sok sikert a továbbiakban!! :)

Ui.: Én voltam a 27.feliratkozó^^! Ja, és nagyon tetszik a design rész is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése