Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

Ajánló: After Midnight

After Mindight

Ez az első blog ami felkerült az "Ajánlók!" rovatunkba, és azt hiszem meg is érdemli, hogy reklámozzuk!

Mikor elsőnek beléptem erre az oldalra azt gondoltam, "már megint egy 1D-s sablonsztori", ezért halogattam is az olvasását. Aztán hozzá kellett kezdenem, mert véleményt kell róla írnom.
Elkezdtem olvasni a prológust és már akkor feltűnt, hogy ez valami teljesen más történet, nem olyan mint a többi. De még mindig bennem volt az az érzés, hogy csalódni fogok. Csalódtam is... kellemesen!

5 ok amiért megéri elolvasni:
-Tele van fordulatokkal, még is tudod követni
-Az összes szereplőt imádni fogod, ezt garantálom! (Még az emberrablókat is)
-Nem sablonsztori
-Kiszámíthatatlan
-Benne van a One Direction (Directionerek most virulhatnak), akik pedig nem szereti őket (pl. én...bocsii directionerek), nekik is fog tetszeni, mert az író csak a kinézetüket vette fel, a személyiségüket pedig ő találta ki. (Ja, és nem énekesek, csak öt fiú akik...szóval..hát olvasd el aztán majd megtudod :D)

Szóval, mindenkinek ajánlom!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése