Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 25., hétfő

2.kritika

You're the best
(Csak így zárójelbe megjegyzem, hogy hihetetlen jó a fejléced és a háttered*--*)

Cím: Nem igazán értem az összefüggést a történet és a cím között. Te vagy a legjobb. Ki a legjobb? Eze?
Én inkább valami olyan címet adtam volna, ami Eze amnéziájával kapcsolatos.
Prológus: A prológus rész nekem nagyon tetszett, főleg, mert ez nem egy tipikus sablonsztorinak tűnt, hanem valami újnak. Emese is nagyon szimpatikusnak tűnt és iszonyúan kíváncsi voltam, hogy vajon ki is ez az amnéziás fiú?
Történet: Ne haragudj, de én az első és második fejezetektől többet vártam volna. Nem azt kaptam vissza, amit a prológus részben olvastam.  Például nem tudtam eldönteni, hogy Emese harmadik osztályba járó kisiskolás, vagy pedig egy felnőtt nő. Így ingadoztál te is a történetben.Néhol azt látom, hogy nagyon nagy tehetséges vagy az íráshoz, néhol pedig nem értem, hogy miért írsz a történetedbe fölösleges dolgokat.És például ez a rész: "- Ez ki volt?
- A bátyám." Miért kérdezte meg Eze? Hisz Shane többször is megemlítette már előtte, hogy "hugicám" vagy "drága kis húgom".
A harmadik rész már tetszett, úgy gondolom,hogy onnan indult el a történeted. Az első két rész majdnem hogy fölösleges volt.
Szereplők: Mint már írtam, nekem Emese egy nagyon szimpatikus lány, ellenben a testvérével. Shane egy tipikus jó bátyus. Játssza a kemény testvért, de eközben lányosan viselkedik. "Csinálok nektek reggelit."
Most akkor Shane Emese testvére, vagy az anyja? Jó, tudom, kritikus vagyok, de muszáj leírnom azt ami nekem nem tetszik. Eze az én személyes kedvencem a történetben. Ő az aki legközelebb áll hozzám a történetben. És a neve egyáltalán nem hétköznapi, ami szintén nagyon tetszik. Eze. Nem is hallottam még ezt a nevet soha, de garantáltam használni fogom, ha elkezdek egy blogot. Szóval, igen, tetszik a névválasztás minden szereplőnél. Igazából mindegyik karakterre illik a neve és ezért csillagos ötös!!
Helyesírás: Az első két részben a mondat végi írásjeleket, és fölösleges névelőket tapasztalok, de ezeket szépítetted a harmadik fejezetben, amiért szintén csillagos ötös!

Tanács: Próbáld meg többször átolvasni az írásod mielőtt kirakod, mert azt veszem észre, hogy néhány rész értelmetlen,fölösleges. Ezeken korrigálhatnál. Próbáld úgy folytatni a történetedet, ahogy a harmadik részben, és úgy ahogy azt a prológus részben olvastad!
Sok sikert a további részekhez, és gratulálok a sok feliratkozóhoz!


2 megjegyzés:

  1. Kedves Laura!
    Köszönöm a kritikát!
    Eleinte egy idol történetnek indult a fejemben - nem 1D vagy ilyesmi, hanem egy iskolai lánycsapatról szólt volna - így született a cím. Mikor fantasy lett kiterveltem, hogyan szövöm, majd bele a történetbe ezt a mondatot. A baj csak az, hogy mire el jutok odáig, hogy fény derüljön a dologra sírba jutok. :'D
    Érdekesség Eze-ről: Az Eze név az agyamból pattant ki még úgy tizenegy évesen; amit többször fel is használtam. Aztán kb. egy hónapja, hogy utána néztem és kiderült, hogy afrikai eredetű. A jelentse: király. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jappancs!
    Támogatom a másik történetet is, mert mint írtam, van érzéked az íráshoz! ;)
    Eze hihetetlen karakter és név is egyaránt. A neve pedig pontosan illik rá! :D Az pedig különösen tetszik, hogy ilyen régóta a fejedben van. Innen is látszik, hogy dolgod van vele! :DD

    Laura

    VálaszTörlés