Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 27., szerda

13. kritika

Grey

Cím: Grey. Az a baj, hogy amilyen jól kitaláltad a történetet, nem érzem azt a címben. Egyszerű, és nem közöl semmit, legalábbis számomra.
Prológus: Végre egy hosszú prológus!! Rég olvastam ilyen jól megírt, előre kidolgozott bevezetést.
Történet: Nagyon tetszett amit a prológusban olvastam, és elárulom, azt hittem a lány halott marad és erről fog szólni a történeted. Jobban örültem volna, mert olyat még nem olvastam. De, ennek ellenére is, látszik, hogy van tehetséged az íráshoz, és ahogy átlátod a dolgokat az engem lenyűgöz! Képes vagy annyira átéreztetni az olvasókkal ezt a kettős állapotot amiben a Kiara volt. És a kérdésem, hogy ezeket te honnan tudod? Vagy is, hogyan tudod, hogy mi történik egy emberrel amikor meghal, majd kómában van, végül felébred? Erre nagyon kíváncsi lennék. De visszatérve a történetre, nekem tetszik az egész, leköt, nem unalmas, sőt nagyon érdekes. Nem gondoltam, hogy a gimis életről lesz benne szó, hisz mint már írtam, másra számítottam. De ez nem azt jelenti, hogy mást is vártam, ugyanis az első részt elolvasva rájöttem, hogy ez a történet így jó ahogy van, és így kell mindennek történnie benne, ahogy le van írva, ahogy te leírod.
Szereplők:  Kiara nekem különös lánynak tűnik, nem nagyon lehet kiismerni, mert azt hiszem neki sem sikerült egészen jól kiismerni önmagát a balesete óta. A szüleit is megszerettem, látszik, hogy nagyon gondoskodók, és odafigyelnek a lányukra. Luke. Hát Luke érdekes karakter azt meg kell hagyni. Alapvetően tetszik maga a karakter, és kíváncsi vagyok a továbbiakban mi fog vele történni. Matty pedig a kedvencem, igazi jó fej, barátkozós jellem. Minden történetbe kell egy ilyen személyiség, és ha nem lenne, nem érezném kereknek a történetedet.
Helyesírás: Néhány helyen fölöslegesen teszel vesszőt, (bár ez velem is rengetegszer előfordul, biztos, hogy ebben a szövegben is valahol) de több kivetni valót nem találtam.
Tanács: Én azt tanácsolom neked, hogy folytasd így ahogyan elkezdted. Van tehetséged az íráshoz, nem csak párbeszédekkel rakod tele a blogot ami fontos, mert azt senki sem élvezné, az apró részletekkel lesz teljes egész a történet! Ja, és én javasolnám, hogy kezdj bele egy olyan történetbe, amit még az elején hittem, hogy a lány halott és úgy írod meg a történetet. Engem biztosan érdekelne! :)

Sok sikert a továbbiakban, keresni fogom a blogod!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése