Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 29., péntek

15. kritka

Mindenképpen ki kell emelnem a fejléced, ami elnyerte tetszésemet, gratulálok a készítőnek!

Cím: Sötétség gyermekei. Gondolom a kollégiumra akartál utalni a címben. Nekem annyira nem tetszik és én is azon a véleményen vagyok, mint Jenny az első részben: elcsépelt.
Prológus: sajnos nincs, ahogyan a fülszöveg is hiányzik.
Történet: Igazából elég érdekes számomra a történet, azt hittem majd bővebben ki fogsz térni arra, hogy a lányok vámpírok, de azt fedeztem fel, hogy te inkább csak az életüket mutatod be. Tehát, két lány, szerelmi szálak, sulis dolgok. A történet csak annyiban külömbözik a gimis blogoktól, hogy vámpírokról van szó. Az is furcsa számomra, hogy napló formában írsz. Így annyira nem tudod átadni az eseményeket és az érzelmeket. 
 Helyesírásod nagyjából rendben van, még az első pár fejezetben találtam elírásokat és betűhibákat. Mondataid részről részre változtak és fejlődtek, szóhasználatod is megfelelő, nagyon kevés helyen voltak csak ismétlések.
Szereplők: Ahogy megnéztem a szereplők menüpontot, elrettentem a rengeteg karakter láttán, szóval ha nem baj, csak 3 szereplőre térnék ki.
 Jenny átlagos. Viselkedése nekem néha kicsit sok volt, főleg az első fejezetekben, de egyre több részt olvasva a jelleme is változott. Felnőtt. 
 Elle tényleg olyan lány, akit nem lehet nem szeretni, de lényegében semmi kiemelkedőt nem mutatott.
 És végül Chuck. Hát, róla annyit tudok mondani, hogy titokzatos, de erőteljes. Megformázása elég jól sikerült, ehhez gratulálni tudok.

Pár tanácsot mondanék itt a végén.
- Próbálj hosszabb, kerekebb mondatokban fogalmazni.
- Tudom, hogy napló formátumú a blogod, de mivel vittél bele párbeszédeket, így azokat próbáld jobban hangsúlyozni, hogy ne olvadjanak bele a leírásokba.

Sajnálom, de ez most nagyon rövid kritika lett. További sok sikert kívánok a blogoláshoz! xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése